תלמידי הקורס ייתחלקו לעבודה ביחיד או בזוג וייבחרו בארגון קהילתי-חברתי או בעמותה ללא מטרות רווח אשר ברצונם לקדם. את הארגון אותו בחרו, יקדמו הסטודנטים במגוון תחומי שיווק: ניהול הנכסים הדיגיטליים של הארגון, בניית קמפיין להעלאת המודעות לארגון וליוזמות אותן הוא מקדם, מהלכי יח"צ ייחודיים ועוד. הסטודנטים יפתחו עבור הארגון שפת עיצוב ותוכן מותאמים אישית, תוך מחקר אינטרנטי להבנת הצרכים וקהל היעד, בניית עוגני משיכה מותאמים וייזום קמפיין ממומן ברשתות החברתיות. בתום הקורס יציגו הסטודנטים את יצירותיהם בטקס סיום חגיגי בו ישתתפו גם אנשי מקצוע מובילים מתחום הדיגיטל, ניהול קהילה, פרסום ושיווק
פעילות חברתית
הפרויקט היה מאוד משמעותי עבורי. חיפשתי לקדם אגודה שעוסקת בדבר שחשוב לי ולכן בחרתי לעבוד עם "אגודת הפסוריאזיס הישראלית", שמקושרת אליי באופן אישי כחולה במחלה. עזרתי לקדם את תחום הדיגיטל של העמותה ולמתג אותה על מנת להביא למודעות לאגודה ולמחלה. דרך הפרויקט, הצלחנו להביא להרשמה רחבה של חברים חדשים לאגודה ולהפוך את השיח בנוגע למחלה לאופטימי יותר. זו הייתה הזדמנות מעולה בשבילי ולמדתי ממנה המון